pondělí 2. dubna 2012

Nový nedělní prodej


Ta pokračující krize je neúnosná. Jestli něco neuděláme tak do půl roku zkrachujme.
No šéfe já bych mněl takovej nápad.
No ven s tím každej rozumnej nápad v téhle mizérii je dobrej.
Specializujeme se na pánskou módu a mezi ní na  kůži, latex, gumu a další .
K věci.
Chtělo by to trošku užší specializaci, nebo třena něco jako akci pro „jistý“ druh zákazníků.
Jakých zákazníků?
Vždyť víte, téměř polovinu obratu dělá prodej více méně speciálního sortimentu. Klienti kupující toto zboží mají peněz dost nebylo by tedy od věci zaměřit se na ně.
To nezní špatně jak bys sis to představoval?
Zkusme třeba něco na způsob víkendové akce. Slevy na zboží, dekorace a tak podobně, samozřejmě podpořené masovou reklamní kampaní na internetu. Když se zaměříme na specializované portály tak to musí zabrat a peněžně nás to taky nezruinuje. 
Je vidět že jsi nad tím hodně přemýšlel no pusť se do toho.

Za měsíc ,,,

Vše je připraveno, obchod narvanej až ke stropu. Všichni prodavači mají pohotovost a jsou připraveni na blížící se otevření. Před vchodem se začínají dělat hloučky čekajících zákazníků. V těch největších přípravách si šéf zavolal prodavače který s tím celým nápadem přišel.
Vše je připraveno šéfe můžeme otevírat.
To rád slyším. Pěkně sis na tom máknul. Protože si nemůžeme dovolit tuhle příležitost promarnit rozhodl jsem se trochu naší výzdobu vylepšit. Zároveň jsem přesvědčen, že bys sis mněl svou první „ akci“ pořádně užít.
Užít ?
Ano, ano . Chlapci dopněte třešničku naší výzdoby.
Co to děláte ?!!
Tři páry silných rukou se ho chopily, rychle a zručně ho svlékly. Na ruce a nohy dostal pouta do pusy roubík a pásku přes oči. Vše proto aby si pěkně užil následujících 6 hodin prodeje. Připoután k regálu stál na prodejně vystaven pohledům a dotekům návštěvníků ochotných utratit nějaký ten peníz.
Marně se vzpouzel, za trochu nepohodlí se mu dostalo tolika podnětů že si s nimi nebyl sto poradit.

Žádné komentáře:

Okomentovat